Leveret af Google OversætOversæt
Select language:

SpørgsmålSvar
Hvornår er sæsonstart?Mandag den 4. september 2023
Hvornår åbner tilmeldning?Medio august bliver holdplaner offentliggjort for den nye sæson, hvor tilmelding også kommer.
Hvad koster det?1 times børneholdene/familiehold koster 1200, 1,5 times hold 1500 og 2 timers hold 1800 kr.
Hvordan fungere betaling?Du kan betale med Visa/Dankort, Mastercard eller MobilePay
Kan man komme til prøvetime?Der er som udgangspunkt ikke prøvetimer, med mindre holdet ikke er fuldt tegnet. Hvis du eller dit barn er startet på et hold, og ikke ønsker at gå på holdet alligevel, er det mulig at afmeldes og få pengene retur indenfor den første måned (indtil efterårsferien)
Hvordan foregår tilmeldning?Før-tilmelding af eksisterende medlemmer: Medlemmer fra sidste sæson vil få en mail med et tilmeldningslink, hvor I kan tilmelde jer det hold, I ønsker. Dagen efter før-tilmelding, åbnes tilmeldingen op for alle.

Sørg for at oprette en profil til jer selv eller jeres barn, hvis I ikke allerede har det. Det kan I gøre på dette link: https://orestadifgymnastik.klub-modul.dk og vælg "opret profil" oppe til højre. Sørg for at have en profil klar og være logget ind, inden tilmeldingen åbner.

Det er vigtigt at man er logget ind med den rigtige profil fordi profilen skal matche den aldersgruppe for det specifikke hold.
Mit barn er 4 år når holdet starter. Kan hun så starte på et hold fra 5-7 år?Hvis dit barn fylder 5 år i år, kan han/ hun tilmeldes holdet. Hvis aldersgruppen ikke passer, vil der komme en besked om at "Din alder passer ikke"
Hvis jeg skal gå på et forældre-barn hold med mit barn, skal jeg så tilmeldes holdet?Nej, det er nok at dit barn er tilmeldt men du bliver som forældre bedt om at udfylde navn på den/de forældre, der deltager på holdet
Kan jeg tilmelde flere børn til familieholdet?Du kan tilmelde flere børn på familieholdet og skal tilmelde og betale for hvert barn, der deltager. Det følger en voksen gratis med ét barn på holdet.
Hvordan fungerer ventelisterne?Ventelisterne nulstilles hvert år.

Hvis du står på venteliste, vil du modtage en mail hvis der bliver en ledig plads. Du har nu 24 timer til at acceptere pladsen, inden pladsen ryger til den næste på listen.
Hold i dag